nå?

jävlar vad det har gjorts saker idag
  • Handlat frukost
  • Tvättat 4 maskiner
  • Tränat på Ego, 30 min löpband á 5 km och 10 min rodd
  • Sett 3 X-matcher
  • Lagat mat, 3 lådor. Ska göra en mean stroganoff imorrn, måste bah köpa ris
  • Klarat av blindtest på Coca, Coca light och Coca zero.. Skulle lätt klara av ett blindtest på alla orginalcocas också, rigga ett Coca, Pepsi, Jolt, Premium osv osv -test åt mig tack
  • Hostat United-soffa like in the old days, synd men bra med 0-0
  • Glott Solsidan

orkar fan inte se klart next friday nu :/... vet inte vad jag ska ta mig till tills det är läggdags, lite sovmorgon imorrn åh, behöver inte gå upp förän 6.40


/IDDE - mhmm with cheeze MF
 
Av: jlle 2011-01-17 @ 16:50:47

jolt finns inte längre.. (kanske bara sverige som inte har skiten, har för lite fakta om det). MEN! sista kartan såldes för 1000kr på dreamhack


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0