Sysslor

wazzaaaaaaaah peeps!?

Jag behöver något att göra om vardagskvällarna... mitt liv just nu ser ut som följer. Jobbar, kommer hem o packar väskan och drar till gymmet o kör 1-2 timmar, kommer hem gör mat o käkar. Sen då? Gör ju wwwn på under en timme...

Halvsover på soffan till nån serie eller film, börjar bli lite tråkigt faktiskt. Ifall jag har tur äre ju nån fotbollsmatch man kan titta på eller så.. Men det är ju fan bara Uniteds matcher som är värda att kolla på! Försökte titta på Leeds - Arsenal igår, det går ju inte... hatar arsenal för mkt :/ och Leeds är ju för dåliga för att ens tro att dom har en chans. Handbollen kan man ju titta på iofs men det är ju så sjukt ointressant sen dom förlora mot Argentina. Jag har ju fan för dåligt tålamod att för att titta på nån seriös film också.

Försöker titta på friday after next atm, men det blir mer att jag lyssnar på den och slösurfar samtidigt. Förjävla tråkigt


/IDDE - letar hopp
 
Av: Peppe 2011-01-20 @ 22:32:07

skaffa en gitarr


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0