In motion

Satan vilken aktiv helg jag har haft!

Spelade veteranhockey i lördags, mitt lag torska 5-8 men det vaju sjukt kul ändå, första gången jag spela hockey på riktigt iaf, skötte mig ganska bra, va bara inne på 2 baklängesmål satt-eee =) Blev öl och käk i bastun på gärde, fett sweet var det =) Vann en förstaklassbiljett med SJ inom sverige på utlottningen från sponsorerna oxå, så jag måste ju åka tåg nånstans inom ett år här såre känns värt! Tog några extra öl nere på Allstar till Uniteds piskning av sämsternal tillsammans med bröderna Eriksson också.

Idag vare företagscup i innebandy, spelade 5 matcher, satans vad jag jobbigt det var! Missade sista matchen för att jag skulle spela korpmatch istället :P den gick åt helvete... :( men en annan sak som sög var att jag ledde tydligen skytteligan på den där företagscupen med mina 4 mål.. men nu fick ju jag spela en match förlite så då gick säkert nån om mig :/ Vaju tydlligen nå bra pris för skytteligavinnarn! Det var ju as bra matchenslirare-priser liksom och skytteliga är ju hyffsat mer värt så läju vare nått coolt jag gick miste om :/


Men trooooooooorni jag har lite ont i hela kroppen nu eller? SATAN! vad sliten jag kmr va ett par dagar nu, en vecka sjukdom som uppladdning för det där är ju inte optimalt! är fan inte 100& frisk än


/IDDE - dub dubi dub
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0