uschh

helskrönet vad dåligt jag mår...

Tog en dusch o gick iväg för att växla in massa mynt jag hade hemma som låg här o skräpa förut. Helt slutkörd när jag kom tbx, en prommenad på 10 min max liksom... Hua idag äre hela paketet: feber, hosta och snoreri...

Underhållt mig med de 2 första American Pie filmerna iaf, läju bli hemma hela veckan pga av det här, kmr ju inte bli frisk till imorrn iaf, det är ju en sak som är säker

ska fan ringa till mampappa och fråga iaf det finns nån cocillana att tillgå, det gör ju susen på allt det


/IDDE - hela mig!
 
Av: julia 2011-03-13 @ 10:55:29

hahahha coccimissbrukarn. måste bara fråga, när du jäser på cocci idde, hur mycket dricker du på en kväll? :P hahaha

Av: IDDE 2011-03-13 @ 20:39:34

alltid enligt föreskrifterna vettu =)


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0